24 gru 2015

I znów święta

Drodzy czytelnicy.

Uwielbiam choinkę, lampki, kolory i świerkowy zapach. Za półtorej godziny będę jadł moją ulubioną potrawę wigilijną, ktorą napcham się do syta. Czekałem na nią cały rok. Wiem, że będę jutro (albo nawet w nocy) przez to cierpiał, ale nie będę się mógł powstrzymać! :)

Chciałem Wam bardzo podziękować za wspieranie mnie na duchu, komentowanie i dzielenie się ze mną Waszymi przemyśleniami. Jesteście wspaniałymi czytelnikami. W czasach "hejtu" i ogromnej ilości nienawistnych tekstów na blogach i fanpejdżach, tutaj jest cudownie spokojna atmosfera tworzona przez bardzo kulturalnych i myślących ludzi takich jak Wy. Mój blog ma fantastycznych czytelników!

Niektórzy z Was wiedzą, jaki mam stosunek do składania życzeń, ale chyba się przełamię...:
 
Życzę Wam wszystkiego co najlepsze!:)
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz