30 sie 2016

Konferencja o Zespole Aspergera - 1 i 2 października 2016

Drodzy ludzie!

Zakładam, że wcale nie marzycie o spotkaniu z kolejnym aspim, bo jesteście i tak już skupieni na tych, którzy się kręcą wokół Was. Ale jeśli z jakiegoś tylko dla Was znanego powodu, chcecie się ze mną spotkać, napić kawy, a wieczorem piwa, posłuchać co mówią znakomici prelegenci (w tym również ja ;) ), zapraszam Was z wielką przyjemnością na konferencję pt. "Kocham dziecko z zespołem Aspergera", która odbędzie się dnia 1 i 2 października 2016 roku w Warszawie w hotelu Best Western, na ul. Poleczki 40A. 

Dwa dni kosztują niecałe 160zł, co moim zdaniem nie jest dużo, zważywszy na fakt tak ogromnej ilości merytoryki, poczęstunku i wynajętej sali.

Zapisów można dokonać tutaj, a teraz czas na mój opis tej konferencji:

  • Konferencja rozpocznie się 1 października o godz. 11.00 a zakończy 2 października (niedziela) o godz. 17.00
  • Moim zdaniem będzie to jedna z najlepszych konferencji o zespole Aspergera w naszym kraju, jakie można sobie wyobrazić. Będzie bardzo merytoryczna, a nad całością czuwa Iza Hnidziuk-Machnica, która pomogła przygotować mi kilka miesięcy temu szkolenie o ZA, które okazało się sporym sukcesem pod względem i tematu, i organizacji!
  • Wśród zaproszonych prelegentów, będą tacy specjaliści-praktycy, jak psycholog Joanna Skubis, pedagog Krystyna Skibicka, Beata Chrzanowska-Pietraszek, psycholog Marta Iwanowska-Polkowska, dziennikarka Aneta Olkowska, psycholog Magdalena Piasecka oraz dietetyk Justyna Jessa.
  • W sobotę będę już od rana na miejscu w hotelu i chciałbym dla Was znaleźć trochę czasu, dlatego zapraszam Was już od 9.00 (pierwsza prelekcja, na której oczywiście mam zamiar być - zaczyna się o 11).
  • Moja pierwsza prelekcja odbędzie się w niedzielę: w godz. 12.00 - 13.00 nt. komunikacji z dzieckiem z ZA. Będę mówił o sposobie skutecznego docierania do małych aspików, negocjowania z nimi, reagowania na konflikt ZA z otoczeniem, o możliwych kłopotach w relacjach z rówieśnikami, nauczycielami itp., Występuję nie tylko jako autor tego bloga, ale przede wszystkim jako psycholog-terapeuta, a prywatnie osoba z orzeczeniem o ZA i ojciec dziecka z ZA. 
  • Druga prelekcja będzie miała miejsce tego samego dnia (niedziela) w godz. 14.45-15.45 i będzie poruszała kontrowersyjny temat, jakim jest "seksualność ASów". Na tą prelekcję zapraszam nie tylko rodziców dzieci z ZA, ale również osoby, które mają ZA. Będę mówił o możliwych postawach ASów wobec seksu, popędzie, radzeniu sobie w relacjach intymnych z drugim człowiekiem. Będę też się skupiał na dzieciakach z orzeczeniem i ich kłopotach w sprawach seksu przeżywanych w wieku dojrzewania i o zadaniach rodziców, które wówczas przed nimi stoją wobec nastoletnich pociech.

Jeśli zdecydujecie się ze mną spotkać, pamiętajcie, że:
  • jestem kontrowersyjną osobą nie uznającą tematów tabu, ale dość kulturalną i wyważoną;
  • jestem psychologiem, który ma obsesję nt. ludzkiego umysły, a dzięki studiom i praktyce poznał (i wciąż poznaje) fascynującą wiedzę o najbardziej tajemniczym mechanizmie na tej planecie: ludzkim umyśle;
  • jestem osobą zniszczoną psychicznie, która pod płaszczykiem ogłady, przenikliwego spojrzenia i sympatycznego sposobu bycia, skrywa zdemoralizowane, brudne i zapłakane wnętrze schowane w niewoli przed światem, z jego zasadami, których przestrzeganie jest niesłychanie trudnym dla mnie wyzwaniem. To buduje moją charyzmę, ale i sporą niechęć osób, które kiedyś były mi bardzo bliskie;
  • mam trudności z koncentracją uwagi, jeśli bodźce dźwiękowe i zapachowe są zbyt silne. Bądźcie proszę wyrozumiali! ;)


Proszę o udostępnienie tych informacji, niech ludzie związani z ZA spotkają się w tych dniach razem! Rozwijajmy się wspólnie, bądźmy na konferencji dla siebie jak bracia i siostry. Utwierdźmy się razem w przekonaniu, że mimo czasem sporego bólu, kochamy naszych bliskich z ZA z całego serca!

1 komentarz:

  1. Drogi ASPI, wejdż na str. hpu-kpu.pl, zapoznaj się z hasłami kryptopiroluria, hippermobilność stawów. Czy to przypadkiem ciebie nie dotyczy. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń