23 lut 2017

Aspi jest w kropce. Dlatego nie pisze.

Mam problem.

Mam dwójkę dzieci z byłą żoną. 4 i 5 lat. Chłopcy. Żona jest wierząca, poświęciła mieszkanie z księdzem, powiesiła krzyżyki i święte obrazki na ścianach. Śpi w jednym łóżku ze swoim partnerem, ale to mnie raczej nie rusza. Gorzej, że razem z nim śpią też moje dzieci w tym samym łóżku i mam na to dowody. Może jestem aspi i to ze mną coś jest nie tak. Być może nie mam rozeznania co wypada dorosłym ludziom robić z dziećmi. Ale czy to, że facet, który nie jest rodziną, śpi z moimi chłopcami w jednym łóżku jest w porządku?

Proszę, pomóżcie mi i napiszcie w komentarzach co o tym myślicie, bo ja nie mam pojęcia jak na to patrzeć....


11 komentarzy:

  1. Będąc facetem Twojej żony absolutnie bym tak nie robił. Dzieci są wystarczająco duże, by spać w swoim pokoju. A co była żona na to? Jako matka to już w ogóle bym się nie zgodziła na to i pouczyła chłopa, że tak nie wolno. Dziwne. Pogadaj z nią, że sobie tego nie życzysz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chłop jest bierny, tzn. On tylko spi z ich mama. Zasada jest prosta: "Jak będziecie grzeczni to możecie spać z nami".

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogadaj z eks spokojnie i poproś o wyjaśnienia. Dzieci są jeszcze małe, może zwyczajnie potrzebują bliskości i utulenia do snu. Może nowy partner pokochał Twoje dzieci i traktuje jak własne. Rzeczowa i spokojna rozmowa powinna wyjaśnić sytuację. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, jestem podobnego zdania. Porozmawiaj. Dzieci są małe i być może potrzebują tego. Mój 7 latek przychodzi do nas spać, no ale facet, który ze mną śpi jest jego tatą. ;)
      Jeśli nie wiesz jak zagaić rozmowę, to spytaj czy się mieszczą wszyscy na łóżku i kto spada na podłogę częściej (u mnie ja) ;) tak pół żartem, pół serio. Zawsze to rozluźnia atmosferę.
      Powodzenia :)

      Usuń
  4. Sytuacja trudna,nienaturalna,ale może dzieci potrzebują mamy,ważne, aby wiedziały o tym, czym jest zły dotyk, tak wyrazie czego, chociaż myślę, że ich matka czuwa nad nimi i nie dała by ich skrzywdzić. Nie martw się, wiem,że to trudne. Trzymaj się ciepło! Cieszę się, że wkońcu się odezwałaś, bo martwiłam się, co u ciebie.Też mam problem ze szkołą syna... jestem z Tobą i rozumiem Cię doskonale.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może Pan jest Aspi, ale w tym przypadku to z Pana żoną coś jest głęboko nie tak... Jest wierząca? To chyba słyszała kiedyś szóste przykazanie: ,,Nie cudzołóż". A tymczasem w cudze (partnera) łoże wprowadza nie tylko się, ale jeszcze i dzieci?! Potwornie to smutne... Bardzo Panu i dzieciom współczuję... Jeśli Pan się nie czuje na siłach, to może ten ksiądz, co mieszkanie poświęcił, z nią porozmawia? Nie będzie argumentu, że dziwaczy, bo ma Aspergera, a może obudzi sumienie?...

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, mam dwie uwagi.
    1. Piszesz: "byłą żoną". Zgodnie z Prawem Boskim nie istnieje coś takiego jak rozwód, zatem jeśli wziąłeś z tą kobietą ślub to nadal jest ona Twoją żoną.
    2. Piszesz: "żona jest wierząca". Jeśli żyje w grzechu ciężkim z obcym mężczyzną, z którym śpi i mieszka pod jednym dachem, to znaczy, że z jej wiarą jest coś bardzo nie tak. Najprawdopodobniej należy do soborowej sekty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest to karygodne i niedopuszczalne. Jest też abstrakcyjne biorąc pod uwagę religijność żony. W ogóle ja bym to zgłosiła jeśli dotyczyłoby to mnie. Każde z Was jest rodzicem w równym stopniu i myślę że ona bez mrugnięcia okiem zadzwoniłaby do kuratora/opieki/na policję/ gdziekolwiek , gdyby się dowiedziała że analogiczna sytuacja ma miejsce u Pana w domu. To jest nienormalne i oburzające nie tylko dla osoby z ZA. Mnie też by to oburzało. W ogóle już jak tylko to czytam to nie mieści mi się w głowie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wierząca nie jestem, wiem że wiele dzieciaków śpi z rodzicami (przybranymi czy też nie) razem do wieku w którym uznają stosowne je opuścić i przeniesc sie do siebie. Caly nurt rodzicielstwa bliskosci opiera się na takim właśnie wspolspaniu. Nie uważam że powinno cię to niepokoić jeśli dzieciaki to lubią.
    A co do wiary WARA- niech sobie wierzy i niech sypia z kim chce. Nikt nie ma prawa oceniać tego zachowania w kontekście wiary katolickiej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za informację. Jestem tutaj, aby poinformować wszystkich, że mój kochanek wrócił 2 dni po tym, jak zamówiłem zaklęcie miłości Dr Obodo najlepszy prezent na Boże Narodzenie w historii 💝 💝 W celu uzyskania rekomendacji (((templesofanswer @ hotmail. Co. Uk WhatsApp +234 8155 42548-1)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój dom był wypełniony niekończącymi się problemami i nieszczęściami, które doprowadziły do ​​rozwodu, którego nigdy nie chciałam z mężem. Wszystko się załamało i poszliśmy własnymi drogami. Próbowałam iść dalej, ale było to dla mnie bardzo trudne, ponieważ nadal kochałam mojego męża, a moja córka zawsze płakała, chcąc odzyskać ojca. Nie miałem innego wyjścia, jak szukać pomocy, co skłoniło mnie do skontaktowania się z DR DAWN po zobaczeniu tylu dobrych uwag na temat jego pracy. Zapewnił mnie, że pogodzi mnie i mojego męża swoim zaklęciem pojednania, które zrobił. Cieszę się, że mogę powiedzieć wszystko, że osiągnąłem pożądany rezultat po 2 dniach, miłość i szczęście zostały przywrócone i wróciliśmy do siebie i wierzę, że to dla nas na zawsze i wszystko dzięki DR DAWN za zrobienie tak wiele dla ratowania mojej rodziny . Nigdy nie jest zbyt zajęty, by komukolwiek pomóc. Więc skontaktuj się z nim teraz, jeśli również potrzebujesz pomocy. napisz do niego teraz przez: ( dawnacuna314@gmail.com ) Whatsapp: +3550685677099 / +2349046229159 Ten komentarz z uznaniem pochodzi od Julii Lorenzo.

    OdpowiedzUsuń